Disa sekrete të industrive, që bizneset nuk duan që ju t’i dini

  1. Ky dentist dha disa informacione të rëndësishme për pastën e dhëmbëve:

 

Për sa kohë që kanë fluor, të gjitha ato janë në thelb të njëjta. Ndryshimi i vetëm është paketimi. Pra, nëse thotë zbardhje, mbrojtje nga mishrat, ose çfarëdo tjetër – është e gjitha saktësisht e njëjtë.
Përjashtimi i vetëm është se pasta për dhëmbë të ndjeshëm, zakonisht ka një përbërës shtesë aktiv: KNO3, i cili ndihmon me ndjeshmërinë.
Mos u ndjeni kurrë të detyruar të blini pastën e shtrenjtë të dhëmbëve sepse mendoni se do të jetë më mirë për dhëmbët tuaj, thjesht blini atë që doni.

  1. Disa punonjës të dyqaneve me veshje të përdorura, u shprehën:

“Ne nuk pastrojmë asgjë që shesim dhe kemi disa produkte vërtet bruto, të paprekura nga ne. Pra, herën tjetër, kur të blini diçka, lajeni mirë.”

  1. Ky blerës me shumicë solli lajme të këqija në lidhje me pastërtinë e dyqaneve ushqimore:
    “Nëse je dikush që blen arra me shumicë, drithëra, etj – thjesht e di që ato kosha pastrohen rrallë, madje edhe kur janë ‘pastruar’, shanset janë që ato thjesht janë shpëlarë / fshirë për t’u dukur pastër.”
  2. Ky punonjës i një argjendarie dha disa këshilla të dobishme:

“Shumica e gurëve të çmuar më të bukur janë gjithashtu shumë të përballueshëm. Tanzaniti është një ngjyrë vjollcë e bukur dhe duket më bukur se ametisti. Topaz vjen në shumë ngjyra, duke përfshirë një ngjyrë blu, e cila mund të jetë aq e bukur sa ngjyra “akuamarinë”. Opalet nuk janë aq të shndritshme sa duken në foto”.

  1. Ky projektues i “slot machines” (lojëra elektronike-kumar) dha një këshillë të ashpër:

“Mos luani slots!!”

  1. Një avokat dha një këshillë të thjeshtë, por të rëndësishme:

“Sekreti është të mbyllni gojën dhe të na lini të bëjmë punën. Nuk mund t’i zgjidhni vetë probleme tuaja.”

  1. Ky shef zbuloi pse ushqimi i restorantit ka shije kaq të mirë:

 

“Ka shumë më shumë gjalpë se sa mendoni në pothuajse çdo pjatë që hani në restorante, me pjata të zbukuruara dhe kjo është zakonisht arsyeja që nuk do të shihni sasinë e kalorive në secilën pjatë.”

  1. Një shitës tregon se si njerëzit mashtrohen, duke menduar se ka aroma të reja:

 

“Aromat që ata ‘ndërpresin’ së shituri do të kthehen me një emër tjetër dhe marketing të ri. Ata thjesht po riciklojnë aromat.”

  1. Dhe një pjesë e stafit të disa restoranteve u shprehën:
    “Shishja më e lirë e verës, në një restorant mund të ketë një çmim shumë më të lartë seç duhej ta kishte.”
×

© Copyright 2020 Radio Eurostar - Të gjitha të drejtat e rezervuara. | Developed by Twisearf